Hier kunt u inloggen:

inloggen

Wilt u de leden van uw vereniging ook laten profiteren van al deze kortingen?

Bent u een vereniging en wilt u uw leden leuke voordelen bieden?

Wilt u ook uw korting aanbieden op deze site?

Wilt u meer weten over Verenigingsvoordeel.nl?

Laatst toegevoegde aanbiedingen

inloggen

BODY WORLDS: The Happiness Project

U krijgt 20% korting op de toegangsprijs.

Bedrijfsfitness Online

Via Verenigingsvoordeel.nl ontvangt u korting tot 28%!

Beach Resort Makkum

Via Verenigingsvoordeel.nl ontvangt u 30% korting op uw boeking!

Zon en Zee Vakantie

Via Arbeidsvoordee.nl ontvangt u tot 4% korting op een online geboekte vakantiereis.

Interhome Vakantiehuizen

U krijgt maar liefst 10% korting op uw boeking.

Beauty & Wellness de Schouwse Hoeve

Via Verenigingsvoordeel.nl ontvangt u 10% korting op een behandeling naar keuze en 10% korting op onze producten.

Hoe werkt de site?

Met de activeringscode die door de sportvereniging verstrekt wordt, dient eerst een persoonsgebonden login en password aangemaakt te worden. Met de door u aangemaakte login en password kunt u op de site inloggen en onbeperkt gebruik maken van het aanbod.

De kortingen zijn gerangschikt in verschillende categorieën en bij elke kortingsaanbieder bevindt zich een heldere uitleg, de contactgegevens, een link naar de website, en hoe u de korting kunt verkrijgen. Kijk voor de openingstijden altijd op de website van de aanbieder!

Kortingen zijn op een aantal manieren te verkrijgen en dat verschilt per aanbieder.

Onderaan elke aanbieding treft u een bestelbutton aan.

Button "print uw voordeelbon"

De voordeelbon wordt toegezonden naar het door u opgegeven e-mailadres. U dient de voordeelbon uit te printen en te overhandigen aan de aanbieder waarna de korting wordt verkregen. De voordeelbon kan ook een kortingscode bevatten of een speciaal telefoonnummer dat u dient te bellen waarna de korting wordt verkregen.

Button "bestel uw tickets"

U komt in een menu terecht waarin u kunt lezen hoe u de tickets kunt verkrijgen. Wij adviseren u om deze informatie aandachtig te lezen! Nadat u heeft aangegeven hoeveel tickets u wilt bestellen komt u in het betaalmenu terecht. Daar heeft u de keuze uit een betaling via Ideal of een overboeking. Bij Ideal betaalt u, nadat u de bank van uw keuze heeft aangegeven, via internetbankieren. De tickets worden na de transactie direct naar het door u opgegeven e-mailadres gezonden. De traditonele overboeking werkt via een bankoverschrijving. U krijgt een betaalcode toegezonden die u op uw bankoverschrijving dient in te vullen. Na ontvangst van uw betaling (afhankelijk van de bank, 2 tot 3 werkdagen) krijgt u de tickets naar het door u opgegeven e-mailadres toegezonden.

Daarnaast werken wij met externe links. Een externe link houdt in dat als u op een van de bovenstaande buttons heeft geklikt, u rechtstreeks in de website van de aanbieder terecht komt, waar de korting automatisch wordt toegekend en verrekend.

Vraag vrijblijvende informatie aan en u weet het.

Verenigingsvoordeel.nl houdt het simpel!