Hier kunt u inloggen:

inloggen

Wilt u de leden van uw vereniging ook laten profiteren van al deze kortingen?

Bent u een vereniging en wilt u uw leden leuke voordelen bieden?

Wilt u ook uw korting aanbieden op deze site?

Wilt u meer weten over Verenigingsvoordeel.nl?

Laatst toegevoegde aanbiedingen

inloggen

BODY WORLDS: The Happiness Project

U krijgt 20% korting op de toegangsprijs.

Bedrijfsfitness Online

Via Verenigingsvoordeel.nl ontvangt u korting tot 28%!

Beach Resort Makkum

Via Verenigingsvoordeel.nl ontvangt u 30% korting op uw boeking!

Zon en Zee Vakantie

Via Arbeidsvoordee.nl ontvangt u tot 4% korting op een online geboekte vakantiereis.

Interhome Vakantiehuizen

U krijgt maar liefst 10% korting op uw boeking.

Beauty & Wellness de Schouwse Hoeve

Via Verenigingsvoordeel.nl ontvangt u 10% korting op een behandeling naar keuze en 10% korting op onze producten.

Wie zijn wij?

Multiply nederland, waarvan deze website onderdeel uitmaakt, is al sinds 2004 actief op het gebied van kortingen. Het uitgeven van een geschenkbox vol presentjes en kortingsbonnen van bedrijven was ons eerste project en werd een groot succes. Voor het uitgeven van deze geschenkboxen is gebruik gemaakt van bedrijven en (sport-)verenigingen.

Uit de contacten met sportverenigingen is gebleken dat men het bestaansrecht mede te danken heeft aan de bijdrage van sponsors. Het is een gegeven dat in deze barre economische tijden, het steeds moeilijker wordt om sponsors voor de vereniging te behouden of nieuwe sponsors voor uw vereniging te interesseren.

Met deze website hebben we een product ontwikkeld waar uw vereniging en de leden van profiteren, een echte win-winsituatie. Door gebruik te maken van de voordelen op deze website, wordt er namelijk geld voor uw vereniging verdient.

Hoe dat precies in zijn werk gaat leggen wij graag aan u uit.

Vraag vrijblijvend informatie aan!

Ons voordeelaanbod is zeer veelzijdig, onbeperkt te gebruiken en 24/7 te bereiken door een persoonsgebonden login. Gebruik maken van het aanbod gebeurd zonder tussenkomst van de vereniging maar wel uit naam van uw vereniging. De website is volledig spamvrij!

Of het nu om weekendjes weg gaat, een bezoek aan een sauna en beautycentrum, een avondje uit of een bezoek aan een pretpark, het is allemaal op deze website te vinden. Daarnaast vindt u kortingen op tal van andere producten en diensten.

Kortingen kunnen oplopen tot wel 80%!

Het is niet voor niets dat veel sportverenigingen naar alle tevredenheid gebruik maken van deze website. Door gebruik te maken van deze website geeft u als vereniging een helder en duidelijk signaal af naar uw leden. Uw leden krijgen korting op producten en diensten en spekken daar de verenigingskas mee.

Verenigingsvoordeel.nl, geld verdienen door korting te geven!